1 Februari

Jag och Novelia har en riktig mysstund nu efter att hon vaknat upp efter sin förmiddagslur då jag och Malin gick runt hammardammen med prinsessorna =) Nu vet novis vart lampan är hon är så duktig och hon hasar sig fram sittandes på golvet tror hon hoppar över krypandet den här damen. Tindra lärde sig ganska snabbt att krypa när hon var liten. Natten var ganska hemsk då Novelia vaknade strax före 1 och vela inte somna om igen jag kämpade med allt möjligt meeen till slut somna hon om och vaknade halv 6 men somnade om till halv 7 åh mör i dag jaaaa.

I dag ska vi tvätta lite och dona sen ska vi på 2 års kalas till filippa, det blir Tindras första barnkalas att gå på =) mys

Min underbara familj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0