2 December

freeedag =)

Nu har vi mys i soffan till Tjuvarnas jul, barnen är inte så där jätte intresserad av julkalendern, Novelia tycker det är lite otäckt. Nyss hemkommen från Storvik då vi var där på marknad och träffade tomten och tomtemor =) blev några strumpor och remmar. När jag slutatde jobbet i dag så åkte vi ner till muntebo till mormor och morfar så åkte jag och mamma/mormor och solade sen =) Nu har man lite färg iallafall.  Provade kläder inför i morgon tror jag vet vad jag ska ha nu. Inte hunnit mer i dag, När Barnen somnat tänkte jag kika på nån film jag ska ladda ner.. Per har em+ natt så vi ses en svöng i morgon =P

I morgon är det dags för julbord på engeltofta med jobbet =) ska bli jätte kul man har hört så bra om engeltofta. Blir lite fest med då vi planerar utgång efter julbordet. Mina hjärtan ska sova hos sin moster och kusiner ;D På dagen ska vi ta oss en promenad sedan titta när kusin julia spelar innebandy. =)

Ha en trevlig helg








Kommentarer
Postat av: Elin

Men de va ju synd vi inte träffa på er!

Ni hade ju kunnat kommit hit på en fika när ni endå va i byn :)

Tänkte på fredag om vi ska köra hos mig ändå? Om ni vill förstås... men då får Thilda vara med på tjejkväll:D

2011-12-03 @ 12:35:03
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0