19 December

Jul veckan är här ;D

gör inget att det är måndag i dag för nu händer det så mycket dagarna innan jul :D....

Jätte trött i morse när jag gick till jobbet, somnade sent i går och gick upp tidigt.. Från time och fram till jobbet hade de inte plogat =( tungt att traska i snön men kul att det är snö iallafall.  Längtar hem till mina hjärtat. ringde hem och kolla läget vid 9 då sov dom än så Per ringde upp efter ett tag och sa att de vaknade nyss hmmmff orätvisst vill också sova, meeen fick ju sova hela helgen och snart är man julledig och får sova ;D... Efter jobb ska vi åka bob och pulka, det är ju så kul ju... Löptur står på tur och pannkaka ska lagas i kväll då Tindra prata i sömnen i natt och tala om att hon vela ha pannkaka...

Gjorde ett trevligt äventyr i går, vi bestämde oss för att hämta en gran i fäbon svärföräldrarnas stuga.. Gick bra att åka dit för det var plogat men inte sista biten men Per skulle ändå åka in där och jag fick panik nej nej tänk om vi fastnar och ingen täckning på mobilen och så långt ut i skogen och snart blir det mörkt åå barnen är bak och Tindra kan bli kiss nördig, jag hann babbla upp massa saker. Han skratta bara åt mig och jag hade fortfarande panik och sa att jag ringer pappa  ;D haha jag är knas jaa...  Till slut sa Per ah jag kanske ska vända meen det var ju en liten stiiig så det blev att backa och min puls var super hög. Vi kom upp på vägen igen och titta på några granar på vägen tillbaka och såga ner några men ingen dög dom ska ju vara täta och fina.. Vi stanna och backa gick in och ur bilen skaka av lite snö från granarna, Novelia skratta där bak och sa hopp hopp. Per lära hoppa över en liten bäck tänk om han kunde ramla i hade varit pricken på I ;D Semn blev det lite bullar och mjölk hemma och syster med barn kom på besök..

Julen är här ;D
¨



Kommentarer
Postat av: Elin

Helt sjukt va hon sover, som en tonåring.. uppe på nätterna och sover på dagarna :D Vart en repris idag med :)

Skönt med lite ledighet snart då?

Va ni lediga på fredag eller ?

Kraaam



2011-12-20 @ 15:42:53
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0