13 December

Lucia!!

Varning för ett tråkigt blogg inlägg

Igår måndag så var tjejerna varma och troligtvis halsont, för de vela inte äta eller göra något. Så jag åkte hem när han skulle ut och jobba em. De var piggare på eftermiddag så jag bestämde mig för att gå bort till dagis och ha lucia firande, nu när man köpt fina lucia kläder å allt så tyckte jag att vi skulle gå dit. Det gick bra där dom sjöng så fint alla barnen. Tindra sjöng inte så mycket och Novelia fick syn på mig så hon börja grina och så fick jag stå och hålla i henne. Hade ingen nära eller kära med mig detta år men hoppas någon kan nästa år. Hem igen så fick tjejerna alvedon så gick vi och la oss. ingen mat Novelia peta lite i maten bara men Tindra blå vägra.. Hon har bara druckit lite mjölk ätit nått popcorn och tuggat lite bröd. Novelia har ätit lite gröt, nyponsoppa. Per får ringa i morgon och höra om de kan kika på tjejerna.

Tråkigt att de ska vara sjuka så här tid =( Julen känns så piss bara, man missar så mycket för man inte kan göra något. Mitt huvud sprängs snart för de grinar och skriker så mycket. Har jag en i knä så kommer nästa och ska upp så bråkar dom och river av varandra håret.. Hoppas de bara har halont och inget annat och att det går över snart. Hade passat bra om per hade ledig vecka nu så man inte behöver vara själv men nä. Fick ju sova hela natten som var och det var behövligt med tanke på natten till måndagen då Novelia var vaken nästan hela nattenn så skulle man upp och jobba sen. Och då hör mamma av sig att pappa åkt in på sjukhus så hela dagen i går var hemsk. Pappa mår bra nu och han är hemma och det är huvudsaken de... Nä nu får alla hålla sig friska och krya och att man får känna av julen, denna härliga årstid.

Inte har man hunnit med att träna på flera dagar heller suck suck. men i morgon ska jag tammetusan ut och löpa.

Hoppas på att få sova hela natten i dag med, mitt huvud är inte med. tar på krafterna på mamma med som inte kan vara alla till hands och inte kan hjälpa små hjärtarna. Bara dom kunde tala om hur dom kände sig och vart de har ont.

Nu kikar vi på julkalendern





Kommentarer
Postat av: Elin

Åå :( Morgondagen blir bättre ska du se! Krya på dem små och styrkekramar till dig!

2011-12-13 @ 19:28:05
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0