28 September

Denna månad börjar lida mot sitt slut och kallare blir det ute också. Tog fram Tindras vinterjacka nu som hon fick ha till dagis men packade med tunnare jacka också för det se ut att bli soligt och skönt i dag ;D Igår åkte jag och mamma och Novelia till valbo som sagt och jag fick min dröm jacka jag vela ha och det passa utmärkt så den fick hänga med hem synd på priser bara men den är fin ;D En liten höstig kappa. Tindra fick rosa ugg, hon hade ett par när hon var mindre men dom är för små nu, hårfärg,diadem meeeen inga dop kläder hitta inga fanns så dåligt med kläder, inte ens några åt Tindra. Får åka iväg nån mer dag här till kupolen kanske där brukar jag hitta mycket.

I dag Tisdag blir det lunch på hanssons med elin och jessica ;D ska bli skojj, Novelia hänger också med så klart. Tindra är på dagis. Nu först ska jag tvätta och torka av i köket =) plocka undan leksaker och sånna här vanliga sysslor ni vet ;D

träningsvärk än, var på spinning igår och det var tunga trötta ben, höll på att få mjölksyra flera gånger.

Hmmm går segt med panelen men det kommer så mycket annat emellan i dag blir det eb tur till byggmax för att hämta hem lister =P

Tindra hitta min mascara för några dagar sen ;D



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men det lät ju himla kul, trivs du med det?:)

2010-09-28 @ 11:26:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: men gud det kan jag förstå:/ ja jag tränar på gym!:)

2010-09-28 @ 11:50:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0