17 September

Freeeeedag!

Jag ser alltid emot fredagarna varför, det vet jag inte men det är väl mest för att helgen startar och Per har ledigt, dock inte denna helg då de lär jobba i morgon. Vi då på sandgatan har haft morgonmys med tänd brasa och en god frukost då Tindra älskar vanilj yugurt som jag inte kan stava till =P Novelia ligger och sover nere medans vi är här uppe och bäddar rent och busar lite. Sedan dax för lunch och en promenad. Sen ska vi åka till standarn för att hälsa på min mormor och morfar som var jätte länge sen vi gjorde. Till kvällen blir det att fortsätta lägga golv. Per var duktig och höll på medans jag natta barnen och somnade själv haha tråkig jag är. Fint blir det när det blir klart. Längtar tills runt jul när det är jätte kallt ute och mörkt så får man gå upp och göra en brasa och tända ljus och ha varmt om fötterna då golvvärmen värmer =P

snart ska vi börja med bad på fredagarna

spinning i kväll


Kommentarer
Postat av: thyran

Jaaa men nästa vecka mån,tis eller torsdag. Halv ett. Vilken dag passar dig bäst ? :) Kraam

2010-09-17 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0