30 November

Då så sista November nu, skönt att kliva in i December för då känns det mer som jul. Och jag kan inget annat än att klaga på det kalla vädret =( för de första så kan vi inte vara ute så länge då fryser barnen även fast man klätt på dem mycket. För det andra blir det för kallt i garaget så vi kan inte måla de möbler som är kvar. För det tredje så dras det mycket pellets den är snart slut med i dag får vi påfyllning så jag måste hålla mig hemma. eldar för fullt i barskamin så värmen inne är det inget fel på ;D I dag ska Jonna vara hos oss och det passar bra för Tindra älskar att leka med henne och jag får lite lugn och ro =P eller lite iallfall har ju en till liten Vilda!

Var nyss upp och provade massa gamla kläder och jag blev så glad för jag kom i några gamla jeans som jag älskar ;D Bästa i dag.

Julbak i helgen som var =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0