16 November

Och jag kunde ha mått bättre!

Vaknade i natt med jordens smärta i bröstet och frossa, jag har åkt på mjölkstockning nu när jag sluatat amma. Huvudvärk hade jag också fy vilken natt. Nu sitter jag och pumpar ur och tagit en alvedon hoppas på att må bättre. Jag kan knappt bära Novelia för så fort man nuddar till bröstet gör det skiiit ont.  men det går väl över om jag minns rätt efter Tindras tid.

Igår var vi på det första utvecklingssamtalet någonsin och det går så bra för Tindra hon är sån snäll kompis och bra förebild för de mindre barnen =) mmm man blir aldeless varm i kroppen när man får höra gott om sitt barn.

I dag ska det städas och plockas och målas, hann tyvär inte det igår då det var öppna förskolan så allt sköts åt sidan. Blev super glad att funktional moves är flyttat i tid på onsdagar =) jeej gillas!!

Nu ska jag ringa och höra vart mina julgardiner har tagit vägen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0