10 November

Haaa denna gång stava jag inte fel på rubriken =P jag får många klagomål av min  kära sambo och min pappa att jag stavar fel och skriver fel men dom skrattar bara och tycker det är roligt. Jag skriver tydligen fel ordspråk osv ;D

Onsdag- Tindra fick gå på dagis i dag då hon var super pigg och klättra på väggarna här hemma ;D snööö sa hon i morse när vi klev upp och javisst fasen vad snö det hade kommit. Vi tog sällis med malin bort till dagis och vi fick gå med våra stora syskonvagnar mitt i vägen =P Vi tänkte ta en prommis efter lunch också, trevligt med sällskap och titta på lilla Ida =) övrigt vet jag inte rikigt vad dagen bjuder på lite pepparkakor oh mjölk kanske. Längtar tills vi får baka lussekatter här hemma muuums.

lite kort på våra projekt vi håller på med som tar tid.

Fönstrena före med fönsterbräda



efter med inbyggd fönsterbräda och självklart ska det målas vitt



Tjuvkik på hallen



Högbo


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill se mer bilder på hur ni har det hemma :-)

2010-11-11 @ 12:07:12
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0