30 maj

Grattis alla mammor och till mig själv =) Hela dagen har gått ut på att flänga runt.

Jag och Tindra började dagen ute med massa bus och lek innan lunch och sova middag. Gick en kort promenad bara så att hon somnade och det var inte många hus bort men jag orkar inte gå längre det gör för ont tyvärr =(. Hon sov 1,5 timmar då jag fick sola den stunden ;D Sen kom Per hem med en bukett rosor till mig från Tindra och honom gullhjärtarna mina då ;D När Tindra vaknade så tog vi cycklarna ner till Time för att äta mjukglass gott de. Gick bra ner då det bara var nerförsbacke typ, men hem var det bra mycket jobbigare men jag klarade det typ varje tramptag slog man i magen.

Sedan åkte vi ner till muntebo till min kära mor och lämnade en blomma och så fick vi kärleksmums =P Efter det åkte vi ner till P-hyttan till Pers kära mor och hon fick också en blomma där åt vi middag med rabarberpaj till efterrätt och nu är vi hemma och sitter i soffan och är mätt som en jag vet inte vad fy säger jag bara =).

I morgon är dagis stängt då ska Tindra vara med sin mormor hela dagen så jag får Jobba, Per börjar på tim igen.

Avslutar med en gammal bild på Tindra hemma hos grannarna då deras katt skulle sova med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0