23 maj

I går hade vi ju datum för BF första gången men sen på ultra fick vi 14 Juni men det är ju nära det också ;D
Inga känningar och jag mår hur bra som hellst förutom att man går upp så mycket i vikt och samlar på sig så mycket vätska iallafall i fötterna den här gången jag vet inte var mina fotknölar är =P Men som man sagt så många gånger förr man får ju något underbart =)

Härligt väder i går också vi var ute hela dagen i solen och färg fick man och det var ju bra. Tindra var man noga med att smörja in hela tiden och springa och sätta på henne sol hatten som hon skulle ta av sig hela tiden. Blev grillning på kvällen och sen kom regnet men då blev det ett parti yatzy.

I dag söndag skit väder men det gör inget för vi ska på konfirmation i Torsåker och sedan ska vi få smörgåstårta på gammelgården. härligt.

Helgen gick fort som vanligt tyvärr


som sagt härligt väder i går


Kommentarer
Postat av: Tessa

Använder du inga stödstrumpor då? Det är jätteskönt, man blir pigg i benen och jag har ingen som helst vätska i dom.. Och så slipper man åderbråck... Men det är inte så skönt när det är varmt ute =/ Passa på sådana här dagar..

2010-05-23 @ 16:37:26
Postat av: Gabbe

hej tessa! nej jag gör ju inte de =/ ärligt talat så har jag inte haft en tanke på det. Jag har kvar stödstrumpor sen jag hade problem med benhinnorna så jag kanske skulle leta på dem då ;D Tack för tipset

2010-05-23 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0