18 maj

Just nu sitter vi i soffan och kollar på pipi panda vet ej vad det är för barn program men det är iallafall bolibompa =P Tindras kusin Jonna är här på besök och Tindra ska krama henne hela tiden för hon börjar ju bli trött nu så snart ska hon göra kväller =)

I dag efter jobbet så slutförde jag och syster jobbet med våran studsmatta så nu är den klar och den uppskattas väldigt mycket av min lilla tjej =) Men Pappa Per får fin slipa på lite små detaljer som inte vi kunde fixa och så ska den byta plats. Nog om studsmattan så tycker jag det ser ut som en lekpark här hemma men det hör ju till när man har barn dom ska ju få leka så mycket som möjligt. =P

Här kommer bilder på Tindra och Jonna i dag

Så fort hjärtat har gjort kväller så ska jag ut och vattna mina kinesiska enar och plocka undan lite på gården. Så härligt väder ju man vill ju aldrig gå in men det måste man ju. I morgon ska jag nog köpa någon fin blomma som klarar natt frosten.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0