14 maj

ÅÅÅ precis i dag är det 4 veckor kvar till BF ;D Och svar på kommentar från tidigare inlägg så har vi bestämt namn på lill tösa och det blir en Novelia =) Kanske kan ändras när hon kommit men jag känner att det är en liten Novelia där inne, Per bestämde namn den här gången och jag älskar namnet.

Annars så njuter jag bara av den här ledigheten, synd på vädret bara men får se fram emot i morgon i stället då vi skulle få kanon väder =P. I dag är det en sån här dag att vara inne och pyssla och baka bullar. Jag och Tindra var ner på pressent affären tidigare i dag och köpte fina bullpapper. Så snart ska jag sätta igång med bakning men jag tänkte Tindra skulle få vakna upp först från hennes middagssovning så hon kan hjälpa till sen =) Blev bara en kort promenad i dag då jag har alldeles för ont i svanken och ljumskarna men hon somnade iallafall och det var viktigast.

Per fick åka och jobba i dag stackarn och han var ju måttligt nöjd =/ eller så inte men han kommer hem i skaplig tid i dag iallafall så det funkar väl, Tråkigt när han sett fram emot en lång ledighet så måste de åka och jobba på en klämmdag och sen gå hem för helg igen.

Bjussar på lite bilder då

Idag v36



Äntligen kom det upp rosetter på hissgardinerna =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0