2 juni

Ska snart gå och göra inbakade flätor så håret blir så där lagomt krusigt i morgon nu när det är ny färgat, det är så skönt när de är gjort den där jävla utväxten. =P

I dag har det inte hänt så där jätte mycket, blev en grillning här på kvälls kvisten och massa blir ju gjort här hemma nu när min kära sambo har fått sitt jobb tillbaka på hemmaplan, vet att jag tjatat om det tidigare men ni anar inte hur skönt det är att ha han hemma ;D Nu är det som det ska vara i en familj att man hjälps åt med allt =)

Hoppas på en liten bebis snart ;D



Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Vad skönt att han jobbar "hemma" nu så du slipper vara ensam i veckorna.. Jag ska åka hem och vara hemma hela helgen hos mina föräldrar, kanske vi hinner ses nåt?

2010-06-02 @ 22:05:31
Postat av: Gabbe

Hej! Ja jätte gärna du kan väl höra av dig när du har tid? :D

2010-06-03 @ 08:04:36
Postat av: Anonym

Ny bebbe, det blir kul kul kul! Grattis!

2010-06-03 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0