21 Februari

Och det är helgens sista dag =(

Kanske bra att Tindra vela gå upp halv 8 i dag så man hinner med att göra så mycket som möjligt =) Undrar om hon håller på att öva upp sig inför dagis och tänker vakna tidigare på månarna, usch vad jobbigt det kommer bli att gå upp vid 7 och sedan åka i väg till jobbet =P. Får njuta av sista tiden nu men snart är jag hemma 1 år igen haha.

Helgen.. Igår var vi i fullgång, steg upp tididgt, lämna Tindra hos sin mormor och morfar. Vi lånade en släpvagn som var större än våran bil och vi fick säkert inte ens dra den vagnen =) men vi åkte iallafall och hämta hem massa ved så vi klarar oss ett tag till. Sen blev det lunch hos mamma och pappa, sedan hem och stressa och byta om och dusch. Sedan iväg på kalas några hus upp hemma hos syster där Julia fyllt år och johan. Massa gott tröck man i sig stod över tårtan då man var aldeles för mätt. Melodifestival blev det dock inte hela programet för vi gick upp och la oss i sängen och kolla tv men då slockna vi före 10 båda 2.. Tindra sov sen före 8 hon.

I dag mår jag lite konstigt, känns som om jag har varit ute och druckit massa alkohol, är helt yrslig och ont i magen, knä, svanskota och ryggen. Klaga av sig lite här och tycka synd om sig själv. För ingen annan kan ju tycka synd om mig inte ens min käresta som bara säger äh inte mår väl du dåligt heller och börjar klaga på hur han mår istället =P

Gud klockan är bara 10 känns som om hon vore runt 1 tiden.

våran tröttis

Finns de nå likheter? =)




Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja men dom är skyldiga att skaffa fram en plats efter fyra måndaer, och när hon börjar i april så har de ju gått fem :) Men Erik har ringt och tjatat som en tok på dom, så dom tröttnade nog och gav oss en plats :) haha jag vet inte riktigt, har inte pratat med erica, men skulle gissa apå runt tio-elva om de passar? :)

2010-02-21 @ 11:05:58
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, ni är grymt lika varandra! :o) Kram på dig!

2010-02-21 @ 15:31:05
Postat av: Katrin

Ja jag tror att det lönar sig att tjata :) nu kunde ju inte erica, så jag vet inte hur du vill att jag ska göra? Ska jag komma själv eller ska vi vänta med de hela till en dag då erica kan vara med? :)

2010-02-21 @ 20:42:55
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mamma upp i dagen, grymt lik dig är hon. :)

2010-03-09 @ 22:59:44
URL: http://arachnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0