1 December

Väldig jobbig morgon var det här hemma när Tindra skulle till dagis och har vaknat på fel sida. Vägrade klä på sig, vägrade ligga still för byte av blöja, kastade yougurt på golvet, rev ur gummisnodden ur håret hela tiden och tjatade om mer meeeeeeer när hon fick sin första chokladbit ur chokladkalendern men vägare förstå att man bara får 1 om dagen! åh men nu är hon på dagis och har super skojj, jag fick en puss innan hon gick in. Blir att hämta upp henne strax före halv 2 då det är ett besök på bvc och föräldragrupp.

Novelia sov så länge nu på morgonkulan här så jag har hunnit plocka fram tomtar och bäddat i julpåslakan i sängen våran, plockat lite med de ena och det andra. Funderar just nu på vad jag ska laga för lunch åt mig själv? Kan det vara gott att göra en omelett med köttfärs eller älgfärs är det sen igår. =P Helst av allt skulle jag vilja ha en god sallad från hanssons eller depå ;D Synd att det är så kallt annars hade man kunna tagit sig en promenad ner och ätit nå gott med nån =)

Fick just sms att tjejernas pass har kommit så det blir att styra in bmw:n mot gävle någondag ska då också passa på att försöka hitta nån fin klänning till julfesten med jobbet nästa vecka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0