13 september

God kvälls!

Kom nyss hem från träningingen och sofie var också med, trevligt med sällskap. Snart dusch och så blir det en kycklingsallad från depå ;D mums.. just ja nu är vi volvo ägare också, trodde aldrig att jag skulle skaffa en volvo men så blev det...

Har även hunnit med 2 st promenmader i dag och oljat klart för i år ;D yippiiiii. Ååååå i kväll är också mitt favvo program "ensam mamma söker" jag älskar bara det programet och musiken som är med det får en att längta till sommaren igen och minnas sommaren som var... nu är det ju höst.

Imån bitte drar gubben min igen å så får man sakna han ett par dagar till. men jag och mamma har redan planera veckan ;D som i mån tex blir det promenad till hansons för en bit mat..

Lill fröken har börjat ställa sig mot saker, och i dag gjorde hon en miss hon tappade taget och föll ner med ansiktet i golvet och grinade så svårt gumman min, men de gick bra... massa pussar så

Vart är lampan frågar jag??? så ser det ut då (duktig tjej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0