16 oktober

Freeeeeeeeeeeeeeeedag! ;D välkommen

Vi har lite morgon mys här hemma iförsig bara jag och Tindra men vi har det mysigt med tända ljus och tänd brasa så sitter vi i pyamas båda två och ett uppdukat frukost bord ;D För en stund sen komm första gravidites spyan fy fan vad äckligt det är. Att må illa är riktigt illa. Jag som trodde jag skulle klara mig denna gång från illamåendet men icke sa nicke. Det ser ut som det inte blir någon morgon promenad i dag med tanke på vädret det bara pissar ner. Vi får vara inne i dag och poa ska iallafall torka golven så dom är fina.

Fredags mys i kväll får se vilken tid P kommer hem hoppas det inte blir allt för sent för dom har ju en bit att åka också ända från valdermansvik. =)

Trevlig freda hönni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0