15 oktober

Dagarna bara går och i morgon kommer våran Pappa hem ;D weej

Har faktiskt börjar må illa direkt på morgon när jag slår upp ögonen =( drygt men det blir bra när jag får i mig frukost =) I dag så så ska jag hämta Jacob i skolan och skjussa hem han sen ska vi ner och handla hem lite mat och kattmat för katten skriker här hemms nää så illa är det inte ;D mat har hon  Sen ska jag elda massa varm vatten igen för det är träning i kväll och jag tror grannen ska passa Tindra bus ;D

Det gick iallafall bra med William i går han fick bandage som ska läggas om varje dag stackars liten som måste ha det på när det är hans födelse dag =(. men så är det.

Har inte lagt in nå nya bilder på datorn heller men i mån ska jag göra det iallafall.

skönt med promenad i dag faktiskt aldeles varm i solen.

ha en bra dag

fooooooooookus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0