17 maj

sjuttonde maj firas det av våra grannar de är så härliga de bjöd oss på tårta =) Passade fint en söndag eftermiddag för jag och Per har tonat rutorna på bilen och det blir bra vi hann inte klart eller filmen tog slut får fortsätta i mån, Per har ledig vecka skönt....  Åkte hem i går kväll vid 8 tiden från mamma och pappas stuga vi tänkte vi skulle kolla på robinsson reprisen i dag då men då vart de tona rutor ist... jaja vem åkte ur??? eurovison då näää trök somnade av...

Riktigt skönt väder i dag har inte vart in mycket i dag bara när det var blöjbyte och en matning... De 5 j:na kom hemfrån turkland i morse så jag var upp och hälsade på en sväng och fy fan va brun dom var så jag då blekinge själv.. =) fick lakrits pastiller som tack för hjälpen med posten ;D

i mån bvc hur mycket kan hon väga nu då...förvånar mig inte om det är 8 kg.... haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lukas åkte ut!

2009-05-18 @ 10:39:03
Postat av: thyran

Hej hej!

Hur äre med er?? Pusskramms!

2009-05-19 @ 09:45:33
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0