hmmm

Stoppa nyss in ett par färgade linser jag köpte för ett tag sen men de skaver så hemskt =( linser passar nog inte mina ögon för det ska ju inte kännas att man har dem i.. Ska ta mig ner till någon affär behöver köpa lite matrial till kakorna jag ska baka i dag, =) men lill tjejen ligger och sover så sött här så vi får åka när hon vaknar till.

Bara snö och snö trök kan det aldrig bli torrt och bart ute, så tråkigt att gå med barn vagn nu när det är mådd och blött. Men det är så skönt att vara mamma ledig och mysigt jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå och jobba nu eller om nån månad...... men framtiden är så jobbig att tänka på ursch =/ 

Jäkla skit Sverige det blir bara varsel och varsel över allt hur ska detta sluta? Ingen kommer att jobb snart nu får det vända så det blir som vanligt igen men de värkar inte göra något åt de istäället tar alla chefer ut allt mer pengar i stället. åh  suck blir så less tycker synd om alla som inte har jobbet kvar. Nog om detta tråk ingen kommer vilja läsa det ändå ska ta ut linserna nu faaaaan.


Kommentarer
Postat av: madde

hej vännen! hörde av Elin att tindra är lika söt i verkligehten som på kort så nu måste jag hälsa på snart :)

2009-03-10 @ 15:47:39
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: Stina

HallåJ! Nope, ingen blogg här inte. ;) Bara inne och snokar hos alla andra jag... Men lämnar ju självklart lite små kommentarer så folk vet att jag läser! Kram

2009-03-11 @ 11:23:57
Postat av: Madde

en massage ska vi kunna ordna åt dig, i helgen är jag fullt upptagen men kan säkert helgen efter, om inte så hör jag av mig till denna helg om det finns någon lucka över :) hihi kramen

2009-03-11 @ 11:42:00
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0