23 juli

Vilken dag altså kom hem för en liten stund sen. Åkte in till gävle vid 11 tiden och gick gata upp gata ner för jag skulle leta på fotostudion men då kom jag till gamla lokalen men de skulle ligga efter samma gata,,, När jag väl var framme så hade jag glömt dopklänningen i bilen som jag parkera långt därifrån så det var bara att vända, blev ganska svettig plus att jag fick byta en bajsblöja i bilen =) trevligt med barn.. Sedan begav jag mig till sandviken för att hälsa på carro och den snällasta av alla hade köpt ett par rosa fina skor åt mig och ett percing smycke, super tack gumman... Vi gick och strosa lite och satt oss på ett cafe och snacka skit.. Sen åkte jag till mamma och pappa och hämtade ett par skjorts så skjussa jag dom till mormor och morfar så blev det påhälsning där också...

Nu värmer jag chilicorncarne inte så spec gott men det är ju mat, tråkigt att äta själv.. Älsklingen har så mycket jobb nu men i morgon ska vi ha tid tilsammans och gå på bio bokade baksmällan ;D tror den ska vara bra.. kanske blir en bit mat också.


Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Vad mysigt med bio! Helt rätt filmval, Baksmällan är kanon, skrattade som bara den! Ha en supermysig kväll

2009-07-24 @ 12:10:42
Postat av: Anonym

Ja vi behöver hitta på något tillsammans nu så vi går ut och käkar lite och avslutar med bio.. Härligt att den är rolig.. tack ska du ha gumman

2009-07-24 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0