sista augusti

Nog känns det allt att det börjar bli höst, kalla vindar =(

Jag är helt slut i kroppen i dag efter all träning i går, vi klarade det och det var bara hur kul som helst men svårt också var det.. När jag steg ur bilen här för ett litet tag sen trodde jag att jag inte kunde gå fan vilken träningsvärk... Tindra då hon har inte spytt nå mer men hon äter inte mycket mat heller =/ Tok snorig är hon, i natt lära jag ge na droppar för hon var så täppt..Klart att det inte är gott att äta mat när man är förskyld. Så synd om små barn när dom är sjuk.. Hoppas vi håller oss friska iallafall... Men så här var hon också när hon fick sina första tänder så jag tror det beror på det... dom 3 uppe är framme och så såg jag i morse att en till tand nere är ¨på väg.. redan 6 tänder??? hon har bråttomt.

I dag för våran del blir det att regla tak uppe i hall och sen sätta panel ;D kul de.. Skönt när Per är hemma 2 veckor nu innan han sticker i väg och jobbar i veckorna sen. Men han behöver ju ett jobb som sagt och lär ta det som finns. =) blir nog bra detta.

Just ja kryddparty blir det i kväll också



Hon kan göra roliga miner vår jänta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0