3 augusti

god eftermiddag =) sitter på altanen och myser med Tindra hon somna i min famn. I dag är det fint väder och jag har till och med solat en stund och klippt gräsmattan. Snart kommer älsklingen hem från jobbet, får se vad vi ska hitta på, en sak är klar han ska ta och trimma md grästimmern för det vågar inte jag =/ otäck

Maten var god i går iallafall, gryta och sen marrängswiss som inte elin kan säga ;D eller hur då?

Fiska ska det göras i veckan är det bestämt. kul

nu vila armarna lite :)

Kommentarer
Postat av: thyran

Ne de är ett klurigt ord de där ;D

När ska vi ta hanssons da ? :D

2009-08-03 @ 15:49:19
Postat av: thyran

Jodå de går att skicka till mig bara att ja måste godkänna kommentarerna innan dom syns ;D

Jag ska höra med jessica så hör jag av mig så får vi boka in nån dag =)

2009-08-04 @ 17:26:22
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0