25 augusti

I dag är det lön får många men inte förr oss vi får vänta tills på Torsdag =P.. Kom nyss tillbaka från en promenad, satt Tindra i sin matstol så nu sitter hon och bankar och säger mmmmmmmmmm så hon vill nog ha lunch nu =)
I går kom kläderna från Hm ;D vi kunde ha alla kläder och Tindra har nu massa kläder att växa i men jag tror nog att hon kan ha dom snart strl 80.. Hårbandet var bara hur sött som helst och på inte tal om hello kitty mössan =) kul med nytt..

Sprinturen i går känns i dag vi sprang i så många backar och då får man mjölksyra kan jag lova...

Rolig sak i morse då Tindras ena framtand har kommit ut ;D sen har hon 2 till uppe som syns igenom tandköttet så hon kommer ha 3 uppe och två nere snart =) Dom två nere bostar jag varje kväll för dom är ju klara. Och innan vi gick ut och gick nu på morgon så ramla hon från krygläge ner och slog munnen i golvet ;( det kom lite blod stackars liten till och med jag blev tårögd... mammas flicka


Men i dag ska vi poa här hemma tror vi inte ska ränna i väg någonstans..

hej hej

Kommentarer
Postat av: thyran

Åå gör du, guuud va kul :)

Sugen på TT då eller ? =)

2009-08-25 @ 20:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0