24 auguti

Kom nyss hem från en promenad och jag hade lust att kasta den nya vagnen i diket för det gnissla hela vägen =( måste nog smörja hjulen eller något... tråk men Tindra kunde iallafall sova och det var ju viktigast... Ska väl starx styra upp lite lunch här så ska jag baka en sockerkaka tills mamma och pappa kommer =) Sen i dag måste jag klippa gräsmattan.

Igår fick vi reda på att Tindras gammel mormor och morfar var i deras stuga i hammarby så då stack vi dit med en gång för att hälsa på, det var Pers mormor och morfar...Dom bor annars i storvreta. Blev inte så mycket gjort hemma när vi väl kom hem mat och en film blev det..

Ny vecka igen då och sista veckan i augusti och redan höst? =( uva jag vill inte att vintern ska komma och det innebär också att jag ska snart börja jobba.. =P

vill åka till ullared i oktober den sista det är ju en tradition får se om någon orkar följa med =) mamma har vart trogen i alla år men i år tror jag hon sviker =( någon som är sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0