20 augusti

Har haft fullt upp hela dagen... Uppvakning halv 10 fixa i ordning oss och drog in till valbo och shoppa lite =) så kom carro in så käka vi god lunch. Sedan hem till henne och färga håren på varandra och så fick hon sminka mig och det blev riktigt bra.. Ja sen hem och byta om för ett bodypump pass och nu är jag helt slut i hela kroppen så vi ska faktiskt bädda ner oss nu =) skönt... lååång dag så nu behöver jag vila.

Sneglar lite på simon och tomas på tv åå dom är så dryga haha.. men ganska fint gör dom.. Hann tyvärr inte med att olja klart i dag så det får bli till helgen.. För i morgon ska jag och Tindra ner till mamma och pappa och senare i morgon kommer svärmor förbi så jag lär hem och skura golven före =) Hur man är egenligen jag tror alla som kommer och hälsar på inte bryr sig så mycket om man städat eller ej.. Men för sin egen skull så vill man ju ha snyggt och fräsch och dofta gott... Ny torkade golv luktar ju så gott

Nä nu snackar jag bara skit nu kväller...

natti natt (pensionär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0