2 augusti

Sitter och mumsar sånna här salta pastiller som jag fick av syster som vart i turkiet =) jätte goda kan inte låta bli.

I dag har vi gått vanliga promenaden sen så umgick vi lite med syster och barnen. Nu är vi hemma igen och tösen sover middag. Ska åka och storhandla mat bara Per kommer hem från jobbet =) Behöver fyllas på. Sen ska vi ner till p-hyttan och käka, så skulle vi svänga förbi hos miss forsberg och titta till deras renovering... ;D

I går fick vi jordens godaste taco paj hos Tommy och sofie så fick vi se nya walander filmen ;D tackar..

Tråkig jag är för jag har inte så mycket att skriva eller jo jag har hur mycket som helst att berätta men jag orkar bara inte skriva.

hörs

Kommentarer
Postat av: Sara

bara o köra på då=) visst är det trevligt med grabbar men ibland känns det som om det skulle behövas lite fler flickor här också för tt jämna ut det lite,känner sig lite utanför ibland, tur hund är en tjej iaf =) kram

2009-08-02 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0