13 augusti

hallåjj!!

Har nyss slängt in en maskin tvätt och väntar på att sötnosen ska vakna upp hon har sovit över sin lunch hon måste ha vart jätte trött.. men när hon vaknar så är det bara att göra mat på en gång =) hon älskar köttfärssås och spagetti, lika så jag...

Åh vad arg jag blir på mig själv, när jag och Per flyttade i hop för drygt 4 år sen så köpte vi massa ek färgade möbler och hur f"n kunde vi göra det jag tycker det inte ens är fint ,,,nu jag vill bara ha vita möbler och jag har varken så mycket tid och lust att måla på alla möbler så jag ångrar så mycket att vi köpte ek färgat. Går bra att vara efterklok.

Kanske någon som vill måla alla våra möbler????

jaja nog om detta i dag äre ju torsdag då och vad står på spel?... Olja terass och stockarna efter kanten på grusgången ;D trevligt.. sen en springtur. Måste ha sträckt livmodern i går för det gör ont när jag gör hastiga rörelser ;D går det?

Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Sälj möblerna på blocket och köp nya =) hihi mycket enklare än att måla...

2009-08-13 @ 16:27:28
Postat av: Gabbe

ja jag funderar på det =)hehe

2009-08-13 @ 19:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0