4 april

mmm lördag morgon och morgon blev det, fick inte sova längre än till 8 då vägra Tindra somna om plus att man fick ge henne tutten kanske en 7 gånger i natt för hon sov så oroligt, hon ska bara tussa lite sen somnar hon om, hon grinar ju inte men hon flåsar för hon letar efter tutten och då vaknar man ju... Tänk om hon tog nappen, men den är ju super äcklig tycker hon.

I dag ska vi åka in till sandviken på vår marknad med carro och Patrik och det är ett under att min käre sambo vill gå på det han som är så ointresserad av sånt och lika att ut och gå som jag älskar. Jag kan ju inte begära att han ska hänga med att ut och gå om dagarna för man har ju olika intressen, men de hade vart skojj med sällskap. Så tråkigt att gå själv men det är bara att gilla läget men  jämt går jag ju inte själv men oftast..

ha en bra lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0