27 Februari

Måndag igen och snart är vi inne i Mars månad, våren kommer snart =)
 
Helgen som varit
 
Fredagen så körde vi shopping största delen av eftemiddagen. kvällen avslutades med mat och fångarna på fortet.
 
 
Lördagen så började jag först med träning på fabriken sen så var det dags för Tindra och spela match.
 
Efter matchen så var vi hemma och höll på med allt å inget. Barnen lekte med grannarna sedan gjorde vi oss i ordning för att åka till valbo och tjejkväll hemma hos Jessica. Mycket trevligt.
 
 Söndagen så startade jag även denna dag med träning på fabriken =) Bra start. Sedan gjorde vi lunch hemma, barnen lekte, jag tog en promenad med Jeppe sedan åkte vi hem till mormor och morfar då barnen skulle sova där =) Så nu har de sportlov och per är ledig tills på fredag och jag är ledig på fredag med tjejerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0