26 September

Måndag!
 
Ny vecka igen.
 
Dagen består av jobb, har hunnit med att smita till barnens skola för att gå på hälsoundersökning med Tindra. Sedan hämta barnen på fritids och så är det dags för deras miniträning att börja igen, denna gång på måndag kvällar =) Passar på att jobba av mig lite medans. Sedan är det föräldramöte för 1:an. Fullt upp med andra ord.
 
Helgen
Fredags så cyklade vi till skolan och jobb så efter jobb skulle jag hämta hem tejerna och då tänkte jag att Jeppe får följa med =) Han klara en bit sen blev at super skrajj med att åka i cykelkorgen =) blev badhuset på eftermiddagen och avsutade med tacos och mys.
 
 
Lördag
 
blev inte så lång sovmorgon, hunden ska ut och rastas och sedan var det bara att sparka i gång dagen. Började med storstädning, rensa ur skåp med mera. Efter per kom hem från fm skift så åkte vi ner till Bäckebo för att umgås med barnens kusiner, farbröder,  faster och farmor å farfar. Blev korvgrillning och fyrhjuling åkning. Väl hemma så var det dags för hockey.
 
 
Söndagen
 
En känslosam dag =)
Jag spelade min sista ute match med mitt älskade lag =) De ropades upp i högtalaren mitt namn och att laget plus haif hade köpt blommor åt mig, så fin avtackning. Jag grät typ hela matchen, jag kom på mig själv att jag grät =) ´Det var så fint gjort. Nu lägger jag dubb skorna på hyllan och så ska jag spela klart inomhus serien sedan är det fenito =) Jag kommer vara kvar inom haif fast vara tränare åt mina barns fotbollslag =)
Per å barnen var och titta på matchen i går men drog en bit in i andra halvlek för att åka hem och laga fin middag <3 jag och per hade 11 års dag i går =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0