24 Oktober

Måndag!
 
oooh vad det var motigt att kliva upp i morse, så trött å mörkt ute. uscha..
 
Vä på jobbet iallafall så flyter det på =) I dag ska jag hämta tjejerna på fritids sen hem och byta om snabbt för att sedan skjuttsa ner dem på sin miniträning och jag ska passa på att springa lite.
 
Helgen har varit mycket lugn och skön.
 
Började med en vända runt hammarn, sedan var vi i muntebo å fixade mammas hår, sen vidare hem igen och fixade i ordning Tindra som skulle på kalas =)
 
Jag och Novelia delade på en Pizza på grillköket. Så handlade vi hem fredsgsmys och sen hämtade vi hem Tindra igen =)
 
Lördagen så började vi med kalas, sedan var det bus och stojj med kompisen Nelli som också sov över.
Söndag morgon så bakade jag scones och så tog vi det suuuper lungt hela dagen. Bakade bullar å kakor senare på eftermiddagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0