18 oktober

Tisdag!!
 
Full fart i gång med denna vecka. I går var det mini träning för barnen, hinner bara komma hem från jobbet och byta om och sen i väg. efterråt blevd de matlagning och läggdags. I går tog jag en härlig joggingtur på 8 km i lillåskogen. Blir nöjd över mig själv att jag ens vågar springa i skogen själv jag som är så rädd av mig =P
 
 
 
 
I dag efter jobb så ska vi på Novelias utv samtal, höra lite hur det går för henne i skolan =)
 
Sedan är det matlagning, mamma och pappa kommer upp för att äta mat och kika på Leksand- skellefteå =)
 
Resten av veckan, består ju av att jobba, fixa haloween kläder åt barnen bland annat =)
 
Helgen
 
Fredagen var det så skönt, vi hade inget planerat vi höll bara på hemma, barnen lekte med kompisar
 
 
Lördagen så var det kalas i Gävle för barnens kusin Bella 1 år.
Väl hemma bytte jag om för att vara med på våran lagfest med laget, vi var i hoforshallen för massa lekar/tävlingar. Efter de hem och duscha och ner till lokalen vi var i och förberedde för kvällen. Maten kom dit och var super god från bergsmannen =) Mera tävlingar och jag lära avika vid 21:30 då per skulle ut och jobba natt. Det var roligt så länge de vara =)
 
Fick detta av mina lagkamrater =) <3 så fina som gjort detta. ett minne för livet är gummikulor från stålringens gräsplan =) Fick man gråta lite igen.
 
 
 
Söndagen
 
Vi tog en rensar dag och röjjde med de ena och de andra, fick i väg massa saker som inte används, gjorde fint på barnens rum och slängde massor avs aker med =P Tog sen en tur i skogen för att få friskluft
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0