23 Mars

Onsdag!!
 
0 år och 1 dag känns precis som vanligt =)
 
Ojj så uppvaktad jag blev i går =) Så många grattis hälsningar och samtal och sms. I går så var mormor och mamma och pappa upp på lite fika, jag fick pengar av min mormor och av mamma och pappa får jag present på lördag när festen är =). Fick också en fin blomma av dem. 
Blev en liten snabb fika jag hade tidig fotbollsträning så jag hann till den också =) Fick också bestämma vilken mat jag vela ha så då bestämde jag blodpudding med bacon mums. Av per och barnen fick jag massa med saker ljus, doftljus, kuddar till soffan, bak redskap, lyktor, och så har vi utlandsresan att se fram emot i september =)
 
Idag är det massa saker som ska fixas inför lördagen, handla maten, kika upp bord oh stolar, gå på systemet, kika upp nån efterätt som passar alla. Ordna upp vilka lekar som vi ska ha och köpa saker till det.
Det är en del för i morgon hinner vi inte mycket. Fredag är det mesta stängt.
 
Ska sätta upp påskris i dag med =)
 
Bildresultat för påskrisBildresultat för påskris ägg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0