22 Mars

Tisdag och min födelsedag =)
 
i dag efter jobb så ska jag hämta min mormor så följer hon med hem till oss på lite fika, mamma och pappa skulle komma också =) sedan är det fotbollsträning så det är lite halvstressigt i dag. Jag bakade ett gäng bullar i går och en vaniljsockerkaka.
 
Barnen var så söt i morse, Tindra kom in till mig innan klockan ringde och sa grattis mamma och kramade om mig. Jag skulle få presenterna sen sa dom när jag kommit hem från jobbet.  spännande!! Så berättar de ju för alla vi träffar på att i dag fyller mamma år =)
 
Jag fick höra en fin sång i morse på jobbet på morgon mötet =) Många skickar grattis hälsningar och gamla kort =)
 
 
Då är jag 30 år då =P Det är nu det börjar sägs det. Som ett vin det blir bara bättre och bättre med åren
 
 
10 år sen såg man ut så här =) På 10 år händer det mycket, vi har bott i huset i 10 år, fått 2 fina barn, haft samma jobb och en underbar sambo. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0