14 Mars

Måndag!!
 
slask å plask men så skönt att snön försvinner och asfalten kommer fram =)
Solen värmer på rätt friskt så det är skönt, när den väl är framme vill säga.
 
Helgen i bilder
 
Vi som sagt brukar åka till badhuset på fredagarna och börja fredgsmyset där, mormor/mamma kom och badade också, Vi bubblade lite med, Det var lugnt där nu inte alls lika mycket folk och stormigt. efter bad blev det inhandling av tacos och sedan vara hem och fixa med det och kika på letts dance =)
 

lördag morgon
 
efter frukost så var det dags för barnens träning så jag skjussade dem och tog en härlig promenad under tiden. Efter vi lunchat hemma så åkte vi till köpis för lite shopping, vi kikade också på innebandy när vi kom hem igen. sedan åt vi tacos igen =) laddade för mello.
 

Söndagen tänkte jag skulle springa lite men jag hade ingen ork =) istället gick vi ut och skottade av altanen och tog fram solstolar så solade vi en stund =) Sedan var det dags för badkalas för Tindra , pappa per å Novelia åkte ner till mormor å morfar så åkte per sedan och jobbade sitt em pass. Väl hemma igen så tog jag fram cyklarna åt barnen så cyklade dom ner till Time och tillbaka jag joggade =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0