11 Januari

Måndag!
 
Gud så länge sen jag skrev här..
Nu är det vardag igen och tillbaka till verkligheten och rutiner.
 
Sen sist, lägger väl upp lite bilder och skriver nått ord.
 
Det har varit mycket kallt ute och lite snö, sen när det kalla försvann så kom all snö, typ i dag så barnen kommer ha skojj på dagis och skolan.
 
Tindra har varit lite förskyld och jag med. julen är nu borta från vårat hus och jag tycker det är ganska skönt att städa bort julen =)
Novelia är våran lilla spex apa =) så rolig och underbar,
 
 
 
 
Fredags var det dags för bilma cup i Ockelbo. Jag hade barnen med mig och det gick super bra =) jag hade bra hjälp av Bea från laget och Malin hade sin tjejer med sig också =) De var rätt trötta efter sista matchen så de somna i bilen hem vi var väl hemma kl 23 på kvällen efter en otäck bilfärd hem med massa snö och 20 minus, dålig sikt. Cupen gick bra, vi vann första med 3-0, spelade andra 2-2 och förlorade sista med 0-2. De som vann stensätra heter som och vi spelade 2-2 mot dom så vi gjorde ett bra resultat och skojj hade vi =)
 
Vi besökte aqua nova på lördagen, vi hade super kul tills Per gjorde illa Fingret så han fick ont, kanske ä brutet han vet det senare i dag efter att ha träffat läkare =P.. han missa ringen som man ska sätta sig i och satt sig på fingret istället i tunneln =) men vi hade kul ändå. Blev mat på max efteråt.
 
Cupen lämnade av sig en lårkaka på mig =)
 
I går hade vi mys dag hemma, lek och skottning ute och sedan gjorde vi egna hamburgare Vi fick denna i julklapp av mamma och pappa =) smidig och bra bara 2 min så var de klart =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0