19 Februari

Fredag!! =)
 
Och en speciell fredag då jag och mina barn har namnsdag. Gabriella dagen i dag.
Jobb en stund till sen är det hämta tjejerna från dagis å skola. Sedan ska det köras lite ved =P
Till kvällen är det dags att åka snowboard å skidor i backen då mitt jobb har hyrt hela backen =) Det blir korvgrillning där också å lite bob åk. Barnen ska i alla fall åka skidor å jag bräda med lillasyster min, Amandah följer också med å hjälper till med barnen, bra att de följer med mig upp då Per ska ut och jobba natt helg.
Per är nu också i upplands Väsby och magnetröntgen sin axel då den fortfarande inte är bra. Farligt att leka på badhus. =)
 
Helgen är ganska fullspäckad som i morgon har leklandet som ska besökas det nya i Sandviken, sedan är det tjejkväll hos Elin i Storvik =)
 
Söndagen börjar med spinning med laget för mig sedan har tjejerna Miniträning på Aersostep som börjar nu på söndag, det var innan dans men som nu gått över till mini träning/dans Sen är det dags för badkalas för en kompis till dem.
 
 
Bjuder på några gamla bilder i brist på annat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Längtar väldigt mycket till sommaren nu =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0