18 Februari

Torsdag!!
 
 
Vi har en så kallad tävling på jobbet då vi är uppdelade i lag och har frågesport, just nu ligger vi 3:a av 6 lag och det finns inget annat än att vinna så i kväll blir det att plugga massa ovetande saker =)
 
Planera blev ändrade i går, vi tog och styrde bilen till muntebo istället och färgade håret på mamma, sedan blev bi bjuden på fläskpannkaka mums mums =)
 
 
 
Igår efter jag städat av lite hemma och bäddat rent i sängen så gick jag å la mig innan Per kom hem och kika på tv. Jag kände att de klia lite på bröstet men inte märkbart mycket efter 5 min så skulle jag bara byta ställning och känner hur det rör sig på bröstet så jag i full panik känner med handen och fick tag på något och nyper i hop och i ren panik så kastar jag i väg det jag hade i handen och hör hur de landar på golvet, tick lät de.. åå jag fick panik ååå fy fan vad var det där? jag skaka av allt i sängen och så fick Per koka när han kom hem och lyfter undan tvättkorgen och där är världens största spindel =( fy fan vad dåligt jag mådde, den hade jag på mig. Usch jag hatar spindlar, småkryp och allt sånt =P
 
Nog om de blir det löpträning till kvällen.=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0