8 April

Fredag!!!
Gud så skönt med helg =)
 
Idag efter jobbet så följer vi med mamma/mormor till Valbo =) Hon ska hitta dop kläder och jag skulle vilja ha nå nytt till i morgon då vi ska på middag hos Sanna och Göthe. Vi turas om att ha middagar och denna gång är det deras tur. Vi är ett bra roligt gäng kul och träffas alla igen.
 
Ska också in på rusta och köpa en tapet som vi ska ha i vårat sovrum på en vägg där jag kommer ha garderob och en stor spegel.
 
Pannkaka i går kväll =)
 
 
mer i helgen så ska det fylla spå med Fransar, löpvändor, kalas och så kommer grannarna över på söndag för att fira mig för de kunde inte komma när jag hade fest =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0