4 April

Måndag!
 
Snabbasta helgen jag var varit med om.
 
Helgen i sthlm har varit jätte bra, kom ner i skaplig tid på lördagen, checkade in på hotellet på Stureplan, kika runt i butikerna där i området innan vi tog oss vidare till mood gallerian och stora gallerian på Sergels torg. Åt lunch där och sprang runt i butiker =) Det var bara 10 min promenad till Sergels torg så vi bodde verkligen i centrum. Hitta lite smått och gått höjdpunkten var affären TGR som jag kunde köpa allt i men får ju inte med allt hem sen på tågen. Senare gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning för att möta upp alla andra på hotell baren. Vi tog oss vidare till Wallmans salonger där det var mat och underhållning. Tyckte det var bra först men sen var det sega låtar och man började bli lite trött =P men på slutet rev de i gång ett snäpp så då fick vi dansa lite =) Vi åkte vidare till Gold and hits för att dansa, som vi dansa och blev trött sen tog vi en promenad hem till hotellet på bara 5 min så gick vi och la oss =) Så gott med hotell frukost på morgonen, vaknade upp pigg och alert. Satt på tåget hem kl 13 och det var skönt att komma hem =)
 
Jag delade rum med Elin =)

Väl hemma på söndagen så var det kramkalas med familjen, vi började måla i vårat sovrum och sen var det kväller. Det ska målas några gånger till bara sen kan vi flytta in =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0