25 April

Måndag igen!
 
Fullt upp på jobbet, efter det så ska vi åka till Biltema och granngården, jag ska ha tag på jordgubbsplantor och andra tillbehör till trädgården =)
 
Helgen som gick
 
Som jag skrev i fredags så skulle vi åka till Falun för att strosa runt lite där =)
Första mjukglassen åt vi där också.
 

En tur runt hammardammen innan det var dags för grillning =)
 
 
Lördagen så lekte barnen med kompisar, jag höll på ute med krattning och plock. Sedan tog vi en tur ner till muntebo för att hälsa på mormor/morfar, sedan kom moster Jennifer så de fick åka fyrhjuling. Det var kallt ute så det blev en liten sväng =)
 

Hemma så bestämde tjejerna sig för att sova över hos kompisarna/grannarna Nellie och Emma =)
Jag och Per blev själva så vi beställde mat från viva och kikade på gladiatorerna
 
 
Söndagen så kom barnen hem efter de ätit frukost så grejjade vi hemma innan det var dags för deras miniträning. Jag passa på att ta en långpromenad medans. Hemma lyste solen så skönt så jag och Tindra satt ute ett bra tag och solade oss.
 
Till kvällen i dag efter att ha kommit hem från Gävle så är det dags för vattengympa, perfekt att mjuka upp kroppen inför morgondagens serie premiär =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0