7 September

Måndag igen då!
 
Äntligen är dagen här då jag tänkta pova träna =) Jag har gått lite promenader i helgen och det har kännts bra, dock hostar jag än men betydligt mycket mindre. Vill inte missa fler matcher nu för vi har ju så några kvar.
 
Barnen har sin träning först idag så blir de kvar med mig på min så det blir en lång eftermiddag/kväll för oss. Lär gå och köpa lite fika som de kan äta sen.
 
mer i helgen
 
Rust å rust, nu är det golv, tapetsering, lista och måla en sväng till kvar att göra
 
 
Mina älskade fllickor <3
Här skulle vi åka till torsåker för att fira kusin Towe 2 år
 
 
Väl hemme igen så bytte novelia om och så gick vi till kompisen Fabian. Hemma så hade Tindra och kompisen Filippa tjej mys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0