28 September

Måndag!!
 
Nu börjar det bli slutet på september och mörkare blir det ute, synd att det inte blev så många varma dagar. Jag vet att förra året i september bada vi några gånger för det var så varmt och härligt ute =)
 
helgen
 
Som sagt på fredagen så hade vi middag hemma med mat, vin och spelkväll, mycket trevligt =)
 
 

Lördagen så vaknade vi bara upp hemma åt lite frukost så styrde vi mot köpis. Barnen behövde nya höstskor och så hitta vi present till amandah. Gick på ikea för att köpa hem fler mörkläggningsgardiner och lite smått och gott fick följa med hem. Väl hemma så packade vi badväskan och åkte och bada =) Pappa per åkte iväg med jobbet på viltbord.
 

Lördagkvällen myste vi bara hemma med massa godis och monsters inc på tv.
 
 
Söndag
Skön sovmorgon och pysslade hemma innan det var dags för barnen att åka på dans. Jag var ute på en löptur medans. Sedan hemma lektes det med kompisar innan det var dags för att åka och fira amandah som fyllt år. Massa gott fika
 

På kvällen gjorde vi egen pizza som blev så bra =) Barnen gjorde kväller tidigt och jag och Per inte så långt efter heller.
I dag så funderar jag på att gå på ett body pump pass men vi får se, kanske blir en löptur istället =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0