2 September

Onsdag!
 
Det regnar jätte mycket ute idag,det är ju tråkigt de.
 
Igår efter jag kom hem från jobbat så grejjade vi lite hemma, fönstren är nu på plats och det blev jätte fint, bara målning kvar nu men då kan det inte regna för panelen runt fönstren ska målas. Det går saknta men säkert frammåt. vi åkte också till valbo i går för inköp av regnställ så lager 157 fick sig ett besök. Så kikade vi på fotboll när vi ändå var där, mitt lag kmpade mot valbo och det är så jobbigt att stå på sidan och inte kunna vara med. snart så snart så =) fortsätter det så h´är så kan jag börja träna nästa vecka.
 
Idag blir det väl att fortsätta hemma. Katterna är jag lite sur på för de är inte rumsrena, de går på lådan men de dugen inte hela tiden så de lägger sina behov på andra ställer, grrr så drygt och äckligt tycker jag.
Katter ska vara renliga djur tycker jag. Nu får det bli ändring.
 
Tindra har följt med en kompis hem från skolan nu två dagar och de trivs jätte bra ihop vilket är super kul <3
 
Novelia hänger med pappa Per om dagarna när han är ledig, i dag är de i Torsåker och umgås.
 
Lager 157 billoga bra galonställ
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0