12 Oktober

Måndag!!
 
Dagarna går och vi är nu i mitten av oktober. börjar bli kallare ute och mörkare så det är bara inse att vi kommer ha en lååång vinter. jag gillar ju inte högst och vinter, jag är mer än vår och sommar människa. Sommaren är det bästa jag vet.
 
I helgen var vi uppe i stugan.
 
Åkte upp i fredags efter jobb, dagis och skola.. Väl där uppe så packade vi upp, eldade så det blev varmt och skönt, var ute med hundarna och åt tacos på kvällen =) Badade i poolen en sista gång gjorde vi och tror ni inte jag fick hals ont sent på kvällen, Typiskt, de har hållt i sig tyvärr och i dag har jag mer hosta och är lite snorig. hoppas detta går över fort. Novelia har ju hosta hon med.  För övrigt har vi haft det bra =)
 
Och mitt uppe i allt så blev jag faster i lördags =)
Till en liten Bella =) Mamma fick åka 30 mil tur och retur till Gävle för att hämta Bianca så de kom upp till stugan där på kvällningen. Hon hade ju lovat att ha Bianca när bebisen skulle komma.
 

Idag är det ju måndag och då är det väl vanliga rutiner igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0