9 November

Måndag!
 
Men ja denna helg tycker jag gick snabbare än snabbast, typiskt.
 
I går firade vi min kära mamma som fyllde år och så klart min kära pappa på farsdag, de bjöd på tacos, Toblerone cheesecake, marängtårta, glass, godis, läsk, vin och ja vi var proppmätta när vi åkte hem. Barnen somnade på stört och Per åkte och jobba natt och jag somnade också direkt =)
 

På lördagkvällen så hade jag och Novelia så roligt när vi tittade på så mycket bättre, hon var på sånt tok humör och vi skratta så vi låg på golvet. Tindra stackarn somnade 19:30 hon var så trött så, hon är den som 'är mest kvällstrött i familjen. Novelia höll sig till 21 i alla fall =) Tidigare på dagen så kikade vi på innebandy, knäppte kort på Folkan, åkte och handlade presenter, hälsade på i muntebo och kvällen spenderades hemma =)
 
 
Fredagen efter jag hämtat Tindra på skolan så åkte vi hem packade badkläder så tog vi oss och åkte och bada. det var vi och några till =) väldigt skönt. Jag bubblade helt själv hur många gånger som helst. Efter bad så var det bara att åka hem packa upp och börja ´med middagen.  
 

Idag så är det plock hemma, promenad och lite läsning med Tindra. Hon är så duktig att skriva långa meningar, hon gör det på varje teckning  hon målar. Läsningen går framåt. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0