26 November

Torsdag!
 
Det är som min fredag i dag =) ledig i morgon då vi åker upp i landet till Skellefteå kommer ta 7h och 50 min. Jag och Per, Martin och Rebecka . Vi kommer få det trevligt, julhandla, kika hockey, sova i skön säng på hotellet hoppas jag, äta gott.
 
Idag så ska vi packa lite saker, en väska hem till mamma och pappa och en väska hem till farbror Tommy. De ska sova hos sin farbror i kväll vi åker ner dit äter mat med dom och så ska de sova där. Kusinerna var jätte glada att de ska sova där =) Sedan skjutsar Tommy dom till skola och dagis. Mamma och pappa hämtar dom på dagis och skola så ska de sova där fredag och lördag =) De ska åka på tomtesmyg och ha uppvisning med sin dans på aerostep, det känns surt att inte kunna vara med att kika på den men mamma får filma *=) Vi kommer hem på söndag kväll.
 
I går bakade vi  igen =)
pepparkakor och saffransbullar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0