6 Maj

Oj vad det går nu är det onsdag och snart helg =)
Längtar till semestern.
 
I går spelades det match, vi klarade oss från regnet. Det blev 1-1, 1 poäng iallafall men vi skulle haft 3. Jag kunde inte spela klart matchen så jag drog sista 10 min  så Per kunde ut och jobba natt. Svårt de där när man har en bil och han kör ju när han har nätterna så han har lite ansvar att se till så sina jobbarkompisar kommer till jobbet med. =P.. men som sagt matchen, så spelade vi helt ok första period, rullade bollen sen till andra så tappade iallafall jag självförtoendet och det blev inte riktigt som jag vela av olika anledningar.
 
Idag så ska det inte göras mycket, ta tag i allt hemma =) det är ju hockey ikväll som ska ses. Jag tänkte också påbörja min jordgubbslåda som kommer bli stor och bra för jordgubbar gillar vi här hemma.
 
Mina sköna brännsår efter matchen.. ja jag låg på backen mycket även denna gång, mycket taklingar från motståndarna och så gjorde jag nån glidtackling. Får aldig ha fina sommarben inte =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0